LEŠTĚNÍ
PRŮBĚH LEŠTĚNÍ
Leštění a korekci laku provádím ve více krocích, abych zajistil ten nejlepší možný výsledek
1. Důkladné mytí
Před korekcí laku vůz umyji. Při mytí postupuji podle metody dvou věder a používám výhradně pH neutrální šampon. Následně vůz dekontaminuji a odstraním zbytky asfaltu a poletavé rzi. Vyčistím také podběhy a kola. Na závěr karoserii vysuším.
2. Příprava na korekci
Před korekcí zalepím papírovou lepící páskou plastové a chromové lišty. Lepící páska zajistí ochranu lišt před poškozením. Zhodnotím stav laku pomocí přístroje na měření síly laku. Podle naměřené síly laku zvolím pastu a kotouč.
3. Korekce
Reflektorem nasvítím jednotlivé díly karoserie. Správné nasvícení mi umožňuje vidět sebemenší nedostatky. Veškeré vady laku rozleštím a kompletně celou karoserii odmastím. Poslední krok je navoskování nebo aplikování keramické ochrany.
JEDNOKROKOVÁ
KOREKCE LAKU
- Mytí
- Dekontaminace laku
- Ochrana plastových a chromových částí karoserie
- Obnovení lesku a odstranění drobných poškození laku
- Odmaštění karoserie
- Aplikace ochrany laku na karoserii
- Od 6 000kč
DVOUKROKOVÁ
KOREKCE LAKU
- Mytí
- Dekontaminace laku
- Ochrana plastových a chromových částí karoserie
- Retuš laku
- Suché broušení větších defektů laku
- Leštění dvěma různými kotouči a dvěma typy past
- Odmaštění karoserie
- Aplikace ochrany laku na karoserii
- Od 10 000Kč