LEŠTĚNÍ

PRŮBĚH LEŠTĚNÍ

Leštění a korekci laku provádím ve více krocích, abych zajistil ten nejlepší možný výsledek

1. Důkladné mytí
Před korekcí laku vůz umyji. Při mytí postupuji podle metody dvou věder a používám výhradně pH neutrální šampon. Následně vůz dekontaminuji a odstraním zbytky asfaltu a poletavé rzi. Vyčistím také podběhy a kola. Na závěr karoserii vysuším.

2. Příprava na korekci
Před korekcí zalepím papírovou lepící páskou plastové a chromové lišty. Lepící páska zajistí ochranu lišt před poškozením. Zhodnotím stav laku pomocí přístroje na měření síly laku. Podle naměřené síly laku zvolím pastu a kotouč. 

3. Korekce
Reflektorem nasvítím jednotlivé díly karoserie. Správné nasvícení mi umožňuje vidět sebemenší nedostatky. Veškeré vady laku rozleštím a kompletně celou karoserii odmastím. Poslední krok je navoskování nebo aplikování keramické ochrany.

JEDNOKROKOVÁ
KOREKCE LAKU

  • Mytí
  • Dekontaminace laku
  • Ochrana plastových a chromových částí karoserie
  • Obnovení lesku a odstranění drobných poškození laku
  • Odmaštění karoserie
  • Aplikace ochrany laku na karoserii
  • Od 6 000kč

DVOUKROKOVÁ
KOREKCE LAKU

  • Mytí
  • Dekontaminace laku
  • Ochrana plastových a chromových částí karoserie
  • Retuš laku
  • Suché broušení větších defektů laku
  • Leštění dvěma různými kotouči a dvěma typy past
  • Odmaštění karoserie
  • Aplikace ochrany laku na karoserii
  • Od 10 000Kč